۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۴

نماینده رهبر معظم انقلاب در طبس:

رهبر معظم انقلاب بنده را برای ابلاغ پیام تسلیت به طبس اعزام کردند

رهبر معظم انقلاب بنده را برای ابلاغ پیام تسلیت به طبس اعزام کردند

بیرجند- آیت الله مروی نماینده رهبر معظم انقلاب در طبس گفت: دل حضرت آقا آرام نگرفت و بنده را برای ابلاغ پیام تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن طبس اعزام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مروی صبح سه شنبه در طبس اظهار کرد: بنده از طرف رهبر معظم انقلاب مأموریت یافتم که به این خانواده‌های محترم سرکشی کنم و عرض تسلیت و احوالپرسی رهبر معظم انقلاب و تأثر و تأسف عمیق ایشان را به این خانواده‌های داغ دیده منتقل کنم.

وی افزود: اگر چه همان روزهای اول رهبر معظم پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی کردند و تأسف خود را از این واقعه دردناک و تلخ ابراز کردند و به مسؤلین در بخش‌ها ی مختلف سفارشات و تأکیدات لازم انجام شد اما باز ظاهراً دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد و به بنده فرمودند از طرف ایشان حضور پیدا کنم و با خانواده‌ها ی عزیز و محترم ملاقات کنم و تسلیت ایشان را حضوری عرض کنم.

استاندار خراسان جنوبی نیز دو خواسته مهم از نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس داشت و گفت: مکانیزه شدن معادن زغالسنگ طبس در سطح ملی پیگیری شود و صنایع داخلی بدهی‌های سنگین شأن را به معادن زغالسنگ پرداخت کنند.

جواد قناعت افزود: از ۱۷ معدن زغالسنگ در طبس تنها یک معدن مکانیزه است که انفجارات آن، تلفات انسانی ندارد اما ۱۶ معدن دیگر به دلیل مکانیزه نبودن همچنان در این گونه از حوادث، تلفات دارند که باید مکانیزه شدن آنها در سطح ملی پیگیری شود

وی گفت: برخی صنایع داخل همچون ذوب آهن بدهی‌های سنگینی به معادن زغالسنگ طبس دارند که باید برای تأمین اعتبار حقوق کارگران و مکانیزه شدن معادن، هر چه سریع‌تر مطالبات معادن را پرداخت کنند.

کد خبر 6242553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha